A Gyilkos Close/Bezár gomb

No Comments

Lehet, hogy a cím drámainak tűnik, de a Chrome böngészőn végrehajtott változások komoly konverzió – és ezáltal bevétel – veszteséget okozhatnak.

Erről van szó:

A képen két rich puh üzenetet helyeztem el, melyek egy apróságtól eltekintve  megegyeznek.

A kép bal oldalán az üzenet után egy “Close” feliratú gombot látsz. Ez a böngésző nyelvétől függően változhat.

A gomb sajnos túl hatékony, vonzza a szemet és a látogatóknak kézenfekvő, hogy kattintsanak rajta.

Különösen igaz ez, ha a kép és a szöveg nem tartalmaz megfelően hangsúlyos CTA elemeket.

A gomb elhelyezése automatikus és akkor történik, ha az üzenet az akció gomb beépítése nélkül kerül kiküldésre.

A jobb oldali rich push egy beépített akció gombbal került kiküldésre, itt ez a probléma nem jelentkezik.

Már mutatom is a megoldást:

Az üzenet összeállításánál az Üzenet törzs és az Értesítés opciók (képek) kitöltése után kattints a “Chrome akciókra”.

Itt a “Gomb szövege”, “Ikon webcíme”(vagy feltölés), és az “Open link” mezőket találod.

Ezek kerülnek a Close Gomb helyére.

Vagy kitöltöd a mezőket, vagy HASZÁLD A MOST BEÉPÍTETT “AUTOFILL” GOMBOT!!

Ez beírja a MEGNÉZEM kifejezést, beilleszti a képen látható ikont, és a link helyére átmásolja a az Üzenet törzsből az általad a “Link” mezőbe beírt linket.

Ezzel is szeretnénk a munkádat egyszerűbbé tenni.

Megjegyzés: A változtatást megtettük minden ügyfelünk kosárelhagyást kezelő összes üzenetében, ott a Close gomb már nem jelenik meg.

Sajnos WIN10 gépeken megjelenik még valami, amikor a látogató a kurzorját az üzenet fölé mozgatja:

Egy kis nyil, ami az üzenetet beteszi a műveleti központba.

A megjelent negatív változásokat figyelem felhívó üzenetekkel, a szövegben és a képeket elhelyezett egyértelmű CTA elemekkel tudjuk ellensúlyozni.

Mindig közöld, hogy mit vársz a látogatódtól!

Csak akkor fogja megtenni.

A CTA mindig legyen prominens helyen, nagyméretű, elütő színű és egyértelmű.

Ha még nem regisztráltál, vagy ha azonnal előkészítenéd a következő kampányodat

KATTINTS IDE!!!

 

 

A szerző 2002 óta foglalkozik online marketinggel (digitális marketing), konverziós kérdésekkel, seoval, PPC-vel és alkalmazás fejlesztéssel.

A Blogunkról

Elsődleges célunk, hogy újdonságainkat publikáljuk és tanácsokkal lássuk el ügyfeleinket.

Ingyenes Konzultáció

A rendszerünk hatékony használatával kapcsolatban ingyenes konzultációval is rendelkezésére állunk.

Iratkozzon fel hírlevelükre!



More from our blog

See all posts

Leave a Comment