De Mi Lesz a Látogatóiddal?

No Comments

Így változik a látogatók ára.

Majdnem mindegy, hogy milyen külső forgalom forrást választasz, sajnos ez várható.

A Facebookon az organikus elérés gyakorlatilag megszűnt, egy-egy hirdetés megjelenés pedig 0,5-2 Ft jelenleg.

Akkor is, ha CPC-t, ha CPM-et fizetsz. Csak számolj utána.

Van még viszonylag olcsó megoldás, de azt nem lehet minden piaci szegmensre használni és kicsit bonyolultabb is.

A kereső hirdetések (Adwords) árai sokszor a xxxFt/klikk tartományba kúsznak.

A SEO is egyre erőforrás igényesebb lesz ha eredményket akarsz, és a helyezéseid csak romlani fognak.

Egyre több az eszkimó és a kör lassan bezárul.

Ha a jövőben szeretnél profitábilisan működni, már most gondoskodnod kell a saját forgalmi forrásaidról!

Nem azt mondom, hogy a WebPush az egyetlen megoldás, és még csak azt sem, hogy a legjobb.

A legjobb a minél több.

Minden rendszernek van előnye és hátránya is.  Gondolj csak a spam szűrőkre és a gmail “Promóciók listájára” ahol talán örökre elveszik az üzenet.

A WebPush csak egy lehetőség a számodra, ahol:

  1. automatikusan gyűlnek a feliratkozóid
  2. azonnali vagy időzített üzeneteket küldhetsz. Nyugodtan menj el ahová akarsz, állítsd be a rendszert, a többi menni fog
  3. a feliratkozók saját magukat szegmentálják, így őket érdeklő üzeneteket küldhetsz, ami csökkenti a leiratkozást, de növeli a konverziót
  4. rich push üzeneteket küldhetsz a még magasabb konverzió érdekében
  5. kezeli a kosár elhagyást
  6. külön üzenetet küldhetsz azoknak akik vásároltak mert ők elkötelezettebbek

és mindezt egy alacsony havi díjért ingyenes próba lehetőséggel.

Ráadásul nem csak a rendszert használhatod, hanem ha kell átnézzük a shopodat, az üzeneteidet és tanácsot adunk.

Ingyen.

A további részleteket itt lalálod>>,

az ingyenes próba időszakra itt regisztrálhatsz>>.

Tudod: Jön a Karácsony, és akkor mindenki látogatókat akar. Már most gyűjtsd őket!

Őszintén bízom benne, hogy nemsokára találkozunk és egy elégedett ügyféllel többen leszünk!

 

 

 

 

A szerző 2002 óta foglalkozik online marketinggel (digitális marketing), konverziós kérdésekkel, seoval, PPC-vel és alkalmazás fejlesztéssel.

A Blogunkról

Elsődleges célunk, hogy újdonságainkat publikáljuk és tanácsokkal lássuk el ügyfeleinket.

Ingyenes Konzultáció

A rendszerünk hatékony használatával kapcsolatban ingyenes konzultációval is rendelkezésére állunk.

Iratkozzon fel hírlevelükre!



More from our blog

See all posts

Leave a Comment