Rich Push – Chrome68 Win10 változások

No Comments

2018 augusztus elején a google a Chrome a Push szolgáltatás megjelenésében néhány változtatást hajtott végre, mely a Win 10-es gépen futó Chrome 68-as böngészőt érinti elsősorban.

Az általunk mért weblap esetében ez jelenleg az összes Chrome böngészés 25%-át érinti, és az arány növekszik.

A változás:

Elrendezés:

A régi elrendezésben a nagy kép az üzenet alsó részében kapott helyet, ez most felülre került.
Az üzenet szöveges része volt felül, fehér háttérrel, fekete volt a szöveg. Ez most az alsó részbe került, a háttér fekete, a szöveg világos. A kis kép nem változott.

Nagy kép:

A nagy kép aránya (szélesség:magasság) eddig 3:2 volt, ez 2:1-re változott. Ajánlott méret 360x180px.
Ha megtartjuk a régi arányt és méretet (a nem Win10-esek esetére) akkor igyekezzünk a CTA elemeket a kép felső felében elhelyezni.

Szöveges üzenet:

Megszüntek az eddigi korlátok, teljes szöveget küldhetünk Rich Pusshal is.

Interakció:

A változás előtt az üzenet addig volt látható, míg a feliratkozó nem reagált rá. (pl.: kattintott)
Az új verziónál az üzenet 20 másodpercig látható, utána “átköltözik” a windows műveleti központba, ahol egészen addig megtalálható, míg egy akció be nem következik.
Ha a push üzenethez akció gombot is adunk, akkor az üzenet látható marad egészen az akció bekövetkeztéig.

 

A szerző 2002 óta foglalkozik online marketinggel (digitális marketing), konverziós kérdésekkel, seoval, PPC-vel és alkalmazás fejlesztéssel.

A Blogunkról

Elsődleges célunk, hogy újdonságainkat publikáljuk és tanácsokkal lássuk el ügyfeleinket.

Ingyenes Konzultáció

A rendszerünk hatékony használatával kapcsolatban ingyenes konzultációval is rendelkezésére állunk.

Iratkozzon fel hírlevelükre!



More from our blog

See all posts

Leave a Comment