Szeretnél magasabb bevételt? – Itt van a recept.

No Comments

Megmutatom Neked, hogyan növeld drasztikusan a bevételed, ugyanakkora költés mellett.

Mondjuk a bevételed most ennyi:

DE

Könnyedén lehet ennyi is:

 

IGEN!

Növeld tartósan és Automatikusan a bevételed akár 20-30%-kal!

Hogyan?

Bemutatom a WEB Push-t!

Neked, mint Webshop üzemeltetőnek a konverzióval is foglalkoznod kell, hiszen nagyon nem mindegy, hogy a marketing költéseid után a látogatóidból végül hányan fognak vásárolni.

Ebben fog Neked hatékonyan segíteni a WEB Push, méghozzá Automata üzemmódban, mint egy PÉNZNYOMDA!

Az ábra egy nagyon jól optimalizált shop konverziós arányát mutatja.

Mit tippelsz, 100 olyan vevőjelöltedből, aki a kosárba teszi a termékedet, végül hány fejezi be a vásárlást, azaz ténylegesen le is adja a rendelését a webáruházadban?

Mint az ábrán is láthatod, azok közül akik a kosárba rakták a termékedet, csak minden harmadik jut el a megrendelésig!

Mi itt a WEB Push-nál, az ügyfeleinknél is folyamatosan hasonló számokat mértünk:

ÁTLAGOSAN 70%-os KOSÁRELHAGYÁST

Ez azt jelenti, hogy 100 vevőjelöltedből, aki a kosárba helyezi a kiszemelt terméket, végül 30 adja le a rendelést,  70 vevőjelölt, otthagyja a kosarat, benne a termékkel majd természetesen a webáruházad is, anélkül, hogy véglegesítette volna a rendelését!

70% a veszteséged.

PEDIG MÁR MAJDNEM MEGVOLT!

DE

100-ból 70 potenciális kosárelhagyó vevőjelölt, a végén visszalép, akikre nem keveset költöttél…

A tesztjeink és méréseink után kiválasztott Ügyfeleink elkezdthették használni a WEB Push kosárelhagyást kezelő funkcióját.

Ismét tippelj! Hogyan változott szerinted az arány?

Most kapaszkodj!

Íme az egyik ügyfelünk teljesen konkrét számai (közzétéve a BigSale Online Kft. engedélyével):

A WEB Push használata előtt 34,7%-os kosár konverziós arány volt jellemző a webáruházra. (Ez egyébként egy nagyon jó értéknek számít.)

A WEB Push használata után, ez az arány 60,5% lett!

Brutális Különbség!

Tehát 100 olyan vevőjelöltből aki kosárba helyezte a terméket 60,5 befejezte a vásárlást és leadta a rendelést!

Emlékszel?

Ez a szám az online kereskedelemben, és a mi méréseink alapján is, a WEB Push használata nélkül átlagosan 30, ennél a konkrét, jól optimalizált shopnál 34,7 volt!

Az alkalmazás 34,7%-ról 60,5% -ra emelte a vásárlást befejezők arányát, azaz majdnem duplázott!

Gondolj bele, hogy mit jelentene ez a változás a Te üzletmenetedre nézve!

A képen az arany kulcs a WEB Push.

Vedd ki Te is a pénzt az elhagyott kosarakból!

Hogy működik?

Ha egy push üzenetre feliratkozott látogató betesz valamit a kosarába de a vásárlást nem fejezi be, akkor üzeneteket fog kapni, melyek a rendelés befejezésére ösztönzik és ezek az üzenetek linket tartalmaznak a kosár oldalhoz. (Úgy tapasztaltuk, hogy a vásárlók sokszor a navigációban sem ismerik ki magukat és többek között ez okozza a sok kosárelhagyást)

Mi a teendőd?

A webpush alkalmazás telepítése gyors és egyszerű. Az üzeneteket a kosár elhagyások kezelésére előre megírtuk, a képeket betöltöttük, így nem kell ezek megírásával és képek keresésével bajlódnod. Telepítés után azonnal használatba veheted a rendszert.

FIGYELEM:

A WEB Push kosárelhagyást kezelő funkciója ütős eszköz, de csak egy a WEB Push funkciói közül.

Még néhány további lehetőség, amikkel hatékonyan növelheted a bevételeidet::

Rich Push
Geo Targetálás
Szegmentálás
Vásárlók külön kezelése
Egyszerű feliratkoztatás

És, hogy mindezt mennyiért?

Meg fogsz lepődni!

Áraink egyszerű struktúrát követnek, és bárki számára megfizethetők.

Az árakat ide kattintva tekintheted meg.

Ha kérdésed van:

Hívj minket a +36 30 300 3341 es számon.

Vagy töltsd kis a formot a kapcsolat oldalon ide kattintva.

Vagy küldj egy mailt az uzemeltetes kukac webpush.hu címre.

 

A szerző 2002 óta foglalkozik online marketinggel (digitális marketing), konverziós kérdésekkel, seoval, PPC-vel és alkalmazás fejlesztéssel.

A Blogunkról

Elsődleges célunk, hogy újdonságainkat publikáljuk és tanácsokkal lássuk el ügyfeleinket.

Ingyenes Konzultáció

A rendszerünk hatékony használatával kapcsolatban ingyenes konzultációval is rendelkezésére állunk.

Iratkozzon fel hírlevelükre!



More from our blog

See all posts

Leave a Comment